Broker FM (m.in. RMF FM i RMF Maxxx) zanotowałw lipcu 2009 wzrost cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 44mln zł (więcej o 6 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) -wynika z monitoringu rynku reklamy radiowej firmy ExpertMonitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Na drugim miejscu znalazła się grupa Eurozet(m.in. Radio ZET) - 35,4 mln zł (10 mln zł mniej niż w lipcu 2008)a na trzecim miejscu uplasowała się Grupa Radiowa Time (m.in. Eska)- 34,5 mln zł.
Wszystkie monitorowane stacje radiowe zarobiływ lipcu 2009 roku 143 mln zł wobec 151 mln zł w 2008 r.
[Data] | VII.2009 |
TOP 5 Nadawca | Koszt [zł] |
BROKER FM | 44 074 217 zł |
EUROZET | 35 419 213 zł |
GRUPA RADIOWA TIME | 34 564 187 zł |
AGORA S.A. | 17 523 820 zł |
POLSKIE RADIO | 8 267 071 zł |
[Data] | VII.2008 |
TOP 5 Nadawca | Koszt [zł] |
EUROZET | 45 031 328 zł |
BROKER FM | 37 753 383 zł |
GRUPA RADIOWA TIME | 36 656 029 zł |
AGORA S.A. | 16 036 597 zł |
POLSKIE RADIO | 12 525 685 zł |
Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej zarobiło radio RMFFM - 37,2 mln zł (wzrost o 12 proc.). Na kolejnychmiejscach znalazły się: Radio Zet - 29,3 mln zł (spadek o 25proc.), Program III Polskiego Radia - 2 mln zł (spadek o 46 proc.)a Program I - 2 mln zł (spadek o 44 proc.).
stacje ogólnopolskie | VII.2009 |
Medium | Koszt [zł] |
RMF FM | 37 205 610 zł |
ZET | 29 350 805 zł |
PR 3 | 2 068 270 zł |
PR 1 | 1 968 710 zł |
PR EURO | 11 864 zł |
stacje ogólnopolskie | VII.2008 |
Medium | Koszt [zł] |
ZET | 38 963 970 zł |
RMF FM | 32 831 465 zł |
PR 3 | 3 764 070 zł |
PR 1 | 3 531 075 zł |
PR 2 | 32 490 zł |
W grupie stacji ponadregionalnych na pierwszymmiejscu znalazło się radio Eska Rock - 1,4 mln zł.
stacje ponadregionalne | VII.2009 |
Medium | Koszt [zł] |
ESKA ROCK | 1 424 210 zł |
TOK FM | 1 256 060 zł |
RMF Classic | 769 793 zł |
PLANETA FM | 700 695 zł |
CHILLI ZET | 569 195zł |
[Data] | VII.2008 |
TOP 5 sieci [Medium] | Koszt [zł] |
Eska bez E. ROCK | 32 190 037 zł |
Złote Przeboje | 12 241 770 zł |
Audytorium 17 | 5 198 050 zł |
RMF Maxxx | 4 350 413 zł |
Eurozet Planeta_lokalne | 2 643 684 zł |
Na pierwszym miejscu sieci radiowych znalazłosię Radio Eska - 30 mln zł (spadek o 6 proc.).
[Data] | VII.2009 |
TOP 5 sieci [Medium] | Koszt [zł] |
Eska bez E. ROCK | 29 930 169 zł |
Złote Przeboje | 13 932 359 zł |
RMF Maxxx | 6 021 118 zł |
Audytorium 17 | 4 218 227 zł |
Eurozet Planeta_lokalne | 2 397 432 zł |
[Data] | VII.2008 |
TOP 5 sieci [Medium] | Koszt [zł] |
Eska bez E. ROCK | 32 190 037 zł |
Złote Przeboje | 12 241 770 zł |
Audytorium 17 | 5 198 050 zł |
RMF Maxxx | 4 350 413 zł |
Eurozet Planeta_lokalne | 2 643 684 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: O 5 proc. spadły wpływy reklamowe rozgłośni radiowych, zyskało RMFFM