Odmienione Elle.pl eksponuje treści newsowe
Serwis internetowy Elle.pl (Grupa Burda) zmienił szatę graficzną i poszerzył ofertę reklamową. Strona udostępniona została też w wersji mobilnej.
Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej z datą, godziną, tytułem i leadem publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.
Odmieniona strona wykonana została w technologii responsive web design, dzięki czemu można ją przeglądać wygodnie także na urządzeniach mobilnych.
Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu pojawiły się nowe formy reklamowe - natywne i displayowe.
Zmiany przygotowane zostały przez zespół Elle.pl oraz spółką Treehouse, należącą do Grupy Burda.
Z danych własnych spółki wynika, że serwis Elle.pl w lipcu br. miał 150 tys. użytkowników i 2,42 mln odsłon. Witryna działa od 1 września 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Odmienione Elle.pl eksponuje treści newsowe