„Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci salonów meblowych Agata (dawniej Agata Meble) z nową identyfikacją wizualną. Akcja, przygotowana przez firmy Opus B i Vizeum Polska, wspiera promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis”.
To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów - opisuje kampanię Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. Przypomnijmy, że nowa nazwa i logo sieci Agata zostały zaprezentowane w połowie ub.r.
Nowa akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Odsłaniamy się na nowo”, informuje o promocji „40 rat 0%, 2 raty gratis”, w ramach której w salonach Agata można rozłożyć płatność za produkty na 40 nieoprocentowanych rat, z których pierwszych dwóch nie trzeba płacić, bo są sfinansowane 5-procentowym rabatem. Taka oferta będzie obowiązywać do 24 stycznia.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie), internecie oraz w samych salonach Agata.
Kreacją reklam zajęła się agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: „Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)