SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w I półroczu 2019 r. TOP Kids zyskał najwięcej

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym półroczu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił kanał Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w pierwszym półroczu 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem pierwszego półrocza 2018 roku zmniejszył się o 1,65 proc. i wyniósł 11,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był TVN. Jego udział zmniejszył się o 9,12 proc. do 7,82 proc.

Podium uzupełnia Polsat, którego udział zmalał o 7,59 proc. do 7,71 proc.

Czwarty był Puls 2. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 7,91 proc. do 7,34 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł w dół o 3,68 proc. do 5,68 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,46 proc. udziału; spadek o 12,02 proc.) i Cartoon Network (3,06 proc. udziału; + 1,56 proc.).

0,01 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 333,33 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował kanał Da Vinci - było to 61,54 proc. do 0,06 proc.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w pierwszym półroczu 2018 roku też była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,35 proc. Zmniejszył się on o 3,99 proc.

Drugi był Nickelodeon, który w analizowanym okresie miał 0,60 proc. udziału (do góry o 1,01 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,41 proc. (wzrost o 2,23 proc.), uzupełnia Nick Jr.

W czerwcu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych w obu grupach wiekowych również było TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 16,57 proc. do 8,94 proc., a w 4+ - o 16,68 proc. do 1,11 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w I półroczu 2019 r. TOP Kids zyskał najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
TVP ABC super. Puls 2 też dobrze sobie radzi. Najbardziej jednak cieszy duży wzrost TOP Kids. Oby to była stała i systematyczna dynamika wzrostu tej stacji.
odpowiedź