TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu, HGTV wyprzedziło Polsat Play
W pierwszym półroczu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2019 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do pierwszego półrocza 2018 roku wynik ten zmniejszył się o 4,13 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowało HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 25,57 proc. i wyniósł 0,60 proc.
Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Wynik tego kanału jednak wzrósł o 3,54 proc.
Na 11. lokacie (po awansie z 12.) znalazł się kanał Active Family, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 43,75 proc. do 0,05 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 15,63 proc. do 0,03 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym półroczu też należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,93 proc., po spadku o 6,45 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,66 proc., zajęło HGTV, notujące wzrost o 9,78 proc.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący wzrost o 13,92 proc. do 0,57 proc. udziału.
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział tego kanału zwiększył się o 50 proc. do 0,08 proc.
Największy spadek w tym ujęciu też odnotował kanał E! (było to 29,63 proc. do 0,04 proc.).
W czerwcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+ zostało HGTV, którego udział zwiększył się o 40,37 proc. do 0,68 proc. Z kolei w grupie 16-49 pozycję lidera utrzymało TVN Style - jego wynik wyniósł 0,97 proc. (bez zmian).
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu, HGTV wyprzedziło Polsat Play
Bez pomysłu , zmarnowany potencjał kobiecej stacji i do tego taki chłam programingowy
Sablewska jakos jeszcze ciągnie te stacje.reszta…...koszmarki.