1,04 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat liderem w 16-49
Czwarty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,04 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i pierwszy w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 4” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu (do 14 września) wyniosła 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 7,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,37 mln osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał drugi sezon „Ninja Warrior Polska”, który po trzech odcinkach (tj. od 1 do 15 września ub.r.) śledziło 1,23 mln osób przy udziałach wynoszących 9,19 proc. w 4+, 13,82 proc. w 16-49 oraz 11,84 proc. w 16-59. Program stracił 190 tys. osób.
Polsat w czasie emisji formatu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy różne pozycje, w tym prognozę pogody, „Alarm!” i „Leśniczówkę”, co daje jej 11,53 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (gł. seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”; 10,93 proc.), a trzecie - TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”; 8,28 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest liderem. Stacja zajmuje trzecie miejsce w 16-59.
Na czym polega show „Ninja Warrior Polska”
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Od razu po zakończeniu nagrań do czwartej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do piątej odsłony produkcji (odbywały się na początku sierpnia). Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 5” nie jest znany.
Czwartą i piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi niezmiennie Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,04 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat liderem w 16-49