Orlen Oil szykuje się do wyboru agencji social mediowej
Należąca do PKN Orlen spółka Orlen Oil zajmująca się m.in. produkcją środków smarnych sonduje rynek pod kątem wyboru agencji, która na jej zlecenie zajmie się jej kompleksową obsługą w mediach społecznościowych.
Orlen Oil zaprasza agencje do składania odpowiedzi na zapytanie RFI. W pierwszym etapie zainteresowane agencje mają składać dokumenty dotyczące prowadzonej działalności oraz potwierdzające ich doświadczenie w prowadzeniu projektów w social mediach w branży motoryzacyjnej. W drugim etapie dostaną zapytanie ofertowe i będą mogły składać konkretne już oferty.
Zadaniem agencji będzie kompleksowa obsługa w zakresie prowadzenia kanałów social media, rozwój nowych kanałów i narzędzi komunikacji w internecie.
W ramach postępowania zadaniem agencji będzie przygotowanie prezentacji, gdzie przedstawione zostaną pomysły (wstępne koncepcje do rozwinięcia) przedstawiające pomysły dotyczące strategii komunikacji na profilu Platinum Ekspert na Facebooku. Celem prowadzonych działań ma być wzmocnienie eksperckiego wizerunku marki Platinum, a poprzez to budowanie zaufania i lojalności do marki.
Wybrana ostatecznie agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji w kanałach społecznościowych Orlen OIL (w tym opracowywanie planu komunikacji, przygotowywanie postów, opracowywanie konkursów i aktywności zmierzających do zwiększenia zaangażowania fanów, działania z zakresu promocji reklamy mające na celu zwiększanie zasięgu). Działania te realizowane będą na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn.
Zainteresowane agencje mogą zgłaszać się do 3 lutego.
Dołącz do dyskusji: Orlen Oil szykuje się do wyboru agencji social mediowej