Orlen szuka agencji do obsługi PR i social media
PKN Orlen prowadzi rozeznanie rynku pod kątem nawiązania współpracy z agencją, która zajmie się jego obsługą public relations oraz komunikacją marek koncernu w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wybrana w tym postępowaniu agencja będzie odpowiadać kompleksową obsługę public relations dla marki Orlen Team oraz innych wybranych wydarzeń/projektów (np. eventy, konkursy, akcje niestandardowe, Grupa Sportowa Orlen, etc.).
Obsługa ta ma być prowadzona szczególnie w ramach działań komunikacji zewnętrznej, z wykorzystaniem mediów społecznościowych, strony internetowej, mediów tradycyjnych, w tym lokalnych, itp. oraz w ramach działań komunikacji wewnętrznej, z wykorzystaniem mediów własnych Orlenu (m.in. intranetu, magazynu GO!). Wybrana agencja będzie też zajmować się obsługą w social mediach marki Stop Cafe.
Po otrzymaniu wstępnych ofert i ich przeanalizowaniu spółka zaprosi do dalszych rozmów wybrane agencje. Spośród nich wybierze tę, z którą nawiążę współpracę - prawdopodobnie jeszcze w grudniu br.
Równocześnie Orlen prowadzi postępowanie, w ramach którego zamierza zatrudnić do współpracy butik kreatywny.
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka agencji do obsługi PR i social media