SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dania i zupy instant Oyakata promowane w telewizji

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa promująca dania i zupy instant Oyakata, produkowane przez Ajinomoto Poland (część Ajinomoto Co., Inc.). Akcję przygotowała agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). 

Materiały reklamowe emitowane są w telewizji, w internecie oraz na citylightach w 8 największych miastach w Polsce.

Dania Oyakata dostępne są w czterech smakach inspirowanych kuchnią japońską: Japoński Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak Wasabi, Japońskie Curry. W ofercie firmy są dostępne również zupy Oyakata Ramen w kubkach: Miso, Chicken, Soy sauce, Pork oraz w torebkach: Miso, Chicken, Soy sauce.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Dołącz do dyskusji: Dania i zupy instant Oyakata promowane w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl