Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum.
Kampania telewizorów Panasonic SmarTViera prezentuje ich najważniejsze zalety: wysoką jakość obrazu, funkcje multimedialne platformy SmarTViera oraz możliwości komunikacji i sterowania za pomocą smartfona. Reklamy pokazują, że dzięki temu czas spędzony wspólnie przed telewizorem nabiera nowego charakteru - łączy ludzi i dostarcza niezapomnianych emocji. Ponadto akcja informuje, że w ramach trwającej obecnie promocji można wygrać wyjazd na igrzyska olimpijskie w Londynie oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic.
Działania reklamowe - zaplanowane do końca maja - obejmują telewizję (spot 30- i 15-sekundowy), internet oraz punkty sprzedaży. Globalną kreację kampanii na polski rynek zaadaptowała agencja Brand at Heart, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)