SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Papaya Films po dziesięciu latach zmienia logotyp

Dom produkcyjny Papaya Films po raz pierwszy od dekady zmienił swój logotyp. Za projekt odpowiada agencja Brand New Attitude.

Jak informują przedstawiciele Papaya Films, nowy znak  "wymyka się jasnemu określeniu niszy kulturowej łącząc w sobie ducha lat 70-tych, współczesną kulturę uliczną oraz klasyczną niemiecką typografię, znaną częściej z subkultury muzyki metalowej".

- Nadrzędnym celem nowej identyfikacji było wzmocnienie samej idei filmu w Papaya Films. Filmu, który udało się zsyntetyzować do dwóch najważniejszych składników: iluzji ruchu zawartej w trzech klatkach oraz narracji wywołującej emocje. Narracja trzech klatek, która jest osią nowej identyfikacji, zawsze buduje opowieść i tworzy dialog, również ten formalny, widoczny jako przestrzeń i perspektywa - komentuje szef projektu, Łukasz Słotwiński z BNA.

"Idealny moment na zmianę"

- W Papaya rzadko oglądamy się wstecz. Po 10 latach jednak warto poświęcić moment i zobaczyć drogę, która przeszliśmy, dostrzec to, gdzie jesteśmy teraz i dokąd zmierzamy. W ciągu dekady jako firma, zespół i grupa przyjaciół sporo się nauczyliśmy i - jak mamy nadzieję - mieliśmy swój istotny udział w zmianie branży na lepsze. Pozostajemy konsekwentni i wierni tym samym wartościom, dziś jednak jesteśmy już w innym miejscu. Nie tylko produkujemy reklamy, teledyski i kampanie photo, reprezentujemy roster utalentowanych, różnorodnych twórców oraz aktywnie edukujemy i wspomagamy młode pokolenie filmowców poprzez Papaya Young Directors, ale od niedawna mamy także własną platformę mediową Papaya.Rocks. To idealny moment na zmianę identyfikacji wizualnej po to, żeby odzwierciedlała w pełni nasz charakter i aspiracje, a także odważne plany na przyszłość - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.


Współpraca z Brand New Attitude została nawiązana z inicjatywy Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: Papaya Films po dziesięciu latach zmienia logotyp

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arturro
Czysto wizualnie?
Proste, bez polotu, sznytu, bez czegoś przykuwającego oko, zapamiętywalnego.
Merytorycznie?
Niezrozumiałe.

Można odnieść wrażenie, że agencja poszła w uproszczenia bo są modne.
odpowiedź
User
Teo
Jakoś d... nie urywa
odpowiedź
User
jednym słowem
koszmar. co to za news swoją drogą.
odpowiedź