Pasmo kabaretowe i "Przyjaciółki" najdroższe w cenniku Polsatu na maj
Na ponad 60 tys. zł wyceniono najdroższe spoty w majowym cenniku reklamowym Polsatu. To reklamy emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym oraz przy serialu "Przyjaciółki".
66,2 tys. zł (cena netto za spot 30-sek., bez rabatów) kosztuje reklama w niedzielnym wieczornym paśmie, w którym Polsat pokazuje kabarety. Nieznacznie mniej, bo 65 tys. zł, kosztuje spot przy serialu "Przyjaciółki" w czwartkowe wieczory.
64,1 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" (emisja w piątki wieczorem), a 63,8 tys. zł za spot przy serialu "Kowalscy kontra Kowalscy" (emisja w sobotnie wieczory).
Na 60,1 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy programie "Nasz nowy dom".
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy codziennym serialu "Pierwsza miłość" musza się liczyć z wydatkiem rzędu 54,1 tys. zł, zaś ci, którzy chcą się pojawić z reklamą w poniedziałkowym paśmie "Mega Hit" zapłacą 52,3 tys. zł.
Spot przy "Wydarzeniach" kosztuje 48,8 tys. zł przy emisji w niedziele i 55 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 59,3 tys. zł i 38,9 tys. zł, a dla prognozy pogody - 53,6 tys. zł i 34,1 tys. zł.
3 maja br. ok. g. 20 Polsat pokaże koncert z Jasnej Góry "Serdeczna Matko, Opiekunko ludzi" - reklama przy nim kosztuje 50,9 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po BR TVP i TVN Media - ogłosiło cennik reklamowy na maj.
Dołącz do dyskusji: Pasmo kabaretowe i "Przyjaciółki" najdroższe w cenniku Polsatu na maj