Paweł Kowalewski przez kolejną kadencję we władzach IAA Global
Paweł Kowalewski, założyciel i prezes agencji Communication Unlimited, przez kolejną kadencję pełni funkcję VP area director Europe w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global. Na drugą kadencję pozostaje również szefem organizacji w Europie.
Kowalewski po raz drugi z rzędu został szefem IAA na Europę, pełniąc jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za globalny rozwój stowarzyszenia.
Wcześniej czterokrotnie piastował stanowisko prezesa polskiego oddziału IAA, a dwukrotnie pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska.
W planach Pawła Kowalewskiego jest m.in. zorganizowanie w 2020 r. kongresu IAA w Sankt Petersburgu.
- Będzie to bardzo ważne spotkanie z punktu widzenia ochrony swobody komunikowania się producentów i konsumentów, jednego z głównych elementów naszej misji. Chcemy również rozmawiać o transparentności rynku reklamy, która jest problemem w wielu krajach Europy - informuje Kowalewski.
W efekcie współpracy IAA z rządami krajów członkowskich jest podpisanie przez Urząd Antymonopolowy Rosji memorandum o wprowadzeniu w branży reklamowej samoregulacji bazującej na prawie UE.
- Europejscy członkowie naszej organizacji to państwa należące do Unii Europejskiej, ale i kraje spoza niej takie jak: Szwajcaria, Serbia czy Rosja. IAA monitoruje i wpływa na regulacje UE dotyczące rynku reklamy. Nieco trudniej jest z państwami spoza UE, ale i tu jako największa na świecie organizacja branży reklamowej, jesteśmy partnerem dla gremiów rządzących - mówi Paweł Kowalewski.
IAA ma 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4000 członków. Stowarzyszenie zrzesza i reprezentuje nie tylko agencje reklamowe, media, reklamodawców oraz inne firmy zaangażowane w proces komunikacji marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kowalewski przez kolejną kadencję we władzach IAA Global