Paweł Michaluk po czterech latach odchodzi z Przeagencji
Po czterech latach Paweł Michaluk zakończył pracę w agencji interaktywnej Przeagencja. Ostatnio był tam szefem działu social media.
W Przeagencji Paweł Michaluk pracował od 2011 roku. Przez ostatni rok jako head of social media zajmował się tworzeniem i realizacją projektów dla kluczowych klientów (m.in. Grupy Żywiec, Pernod Ricard czy Provalliance). Wcześniej współpracował jako content designer z serwisem Kampaniespoleczne.pl oraz jako reporter w RMF FM.
Michaluk nie zdradza dalszych planów zawodowych. Podaje jedynie, że pozostanie w branży reklamowej. Na zajmowane przez niego dotychczas stanowisko w Przeagencji prowadzona jest rekrutacja.
W kwietniu 2015 Przeagencja została kupiona przez Polska Press Grupę, w efekcie czego do agencji dołączyli pracownicy należącej do tego wydawcy agencji Workking.pl.
Dołącz do dyskusji: Paweł Michaluk po czterech latach odchodzi z Przeagencji