„Perfect Picture” jesienną nowością Siódemki. „Śmielsza konkurencja z wielką czwórką”
Kanał TVN7 jesienią pokaże nowy program „Perfect Picture”, w którym celebryci będą rywalizować w robieniu zdjęć. Na antenę trafi też szósta edycja „Hotelu Paradise” i drugi sezon „40 kontra 20”. Będą nowe odcinki telenoweli „Papiery na szczęście” i dwóch seriali paradokumentalnych. Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji chce, by Siódemka śmielej konkurowała z wielką czwórką telewizji.
- Ośmiu śmiałków, celebrytów, których nazwisk jeszcze nie zdradzamy, będzie brać udział w wyzwaniach, polegających na tym, by zrobić idealne zdjęcie - tak format „Perfect Picture” opisuje szefowa Siódemki. Efekty ich pracy oceniane będą przez jurorów: zawodowych fotografów i gościa specjalnego. W każdym odcinku będzie odpadać jeden uczestnik. Zdjęcie zwycięzcy formatu znajdzie się na okładce jednego z magazynów (trwają jeszcze rozmowy w tej sprawie).
„Perfect Picture” opary jest na formacie ITV. Program poprowadzi Patricia Kazadi, a za produkcję odpowiada Golden Media Polska. Emisja jest planowana od października w piątkowe wieczory.
Już od 29 sierpnia widzowie będą mogli oglądać szóstą odsłonę „Hotelu Paradise”, która podobnie jak piąta, została nagrana w Panamie - „Hotel Paradise” to ogromna produkcja, licząca 60 odcinków - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz.
W programie grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Prowadzącą randkowego reality-show pozostaje Klaudia El Dursi, za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska. Szósta seria „Hotelu Paradise” będzie emitowana w TVN7 od poniedziałku do piątku o 20.35.
"40 kontra 20" w listopadzie w Siódemce
Po zakończeniu emisji „Hotelu” w listopadzie w tym samym codziennym paśmie TVN7 pokaże drugi sezon reality-show „40 kontra 20”. To polska wersja „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment.
Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki. W programie kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych. W drugiej edycji miłości poszukiwać będzie przedsiębiorczy czterdziestolatek, mieszkający w luksusowej willi oraz dwudziestolatek, który zamieszka w glampingu. Za produkcję formatu odpowiada Constantin Entertainment Polska
Drugi sezon programu „40 kontra 20” nagrano na Krecie latem ub.r. i od tego czasu czekał na emisję. - Stało się tak z powodu wyporności ramówki. Mamy wiele programów wieloodcinkowych, a chodziło nam, by dobrze go umieścić w ramówce. Nie chcieliśmy popełnić błędu z zeszłego roku, gdy trafił on do emisji w sezonie letnim, ale okazało się, że nie ma wtedy zbyt wielu widzów – tłumaczy Mazurkiewicz.
"Papiery na szczęście" w paśmie "BrzydUli"
W dni powszednie o 20.00 nadawane będą nowe odcinki telenoweli „Papiery na szczęście”. Przed wakacjami serial był nadawany pół godziny wcześniej, a teraz zajmie pasmo zakończonej w maju „BrzydUli”.„Papiery na szczęście” opowiadają historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama. W nowej serii pojawią się nowi bohaterowie, widzowie zobaczą też postacie z zakończonego już serialu „Zakochani po uszy”.
fot. TVN
Jesienią Siódemka pokaże nowe odcinki „Opowieści małżeńskich" i „Zagadek losu”, które zyskają osobne pasma emisji - pierwszy serial nadawany będzie w dni powszednie o 17.00, drugi dwie godziny później. - Stawiamy na paradokumenty, które miały premierę wiosną. Chcemy pokazać, że się różnią się od siebie - mówi Mazurkiewicz.
W „Opowieściach małżeńskich” prezentowane są historie o miłości, wzlotach i upadkach w związkach. Każdy odcinek to osobna historia. Z kolei „Zagadki losu” to scripted-docu, w którym zaskakująca tajemnica ujawniona w finale odcinka, odmienia dotychczasowe życie bohaterów. Także w tym przypadku każdy epizod to zamknięta opowieść.
- Głównym celem Siódemki jest, by była wciąż wybierana przez widzów jako piąta z największych stacji, ale też, by podobnie jak dotychczas, śmielej konkurowała z wielką czwórką, co pokazywały już wyniki poprzednich sezonów - podsumowuje Katarzyna Mazurkiewicz.
Z danych Nielsena w I półroczu br. udział TVN7 w grupie 4+ miał 3,23 proc. Natomiast w najważniejszej dla stacji komercyjnych grupie 16-49 udział Siódemka miała 4,07 proc., co dało stacji piąte miejsce za czterema największymi stacjami.
Dołącz do dyskusji: „Perfect Picture” jesienną nowością Siódemki. „Śmielsza konkurencja z wielką czwórką”
Klaudia prowadzi HP i z tym się kojarzy.
Zła promocja programu!!!