SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Performics tworzy SEM Center of Excellence, na czele Michał Jagodziński

Agencja Performics tworzy SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe. Pokieruje nim Michał Jagodziński.

Michał Jagodziński Michał Jagodziński

Po 7 latach w SalesTube, Michał Jagodziński dołącza do Performics, agencji marketingu efektywnościowego należącej do Publicis Groupe. Na stanowisku SEM directora będzie zarządzał zespołem SEM.

Rolą Michała Jagodzińskiego będzie dalszy rozwój specjalistycznego zespołu SEM, w oparciu o ekspertki i ekspertów Performicsa, którzy dotychczas pracowali w multidyscyplinarnych zespołach agencji.

Jednocześnie zespół ten będzie pełnił rolę Center of Excellence w obszarze searchu dla całej Publicis Groupe.

 - Performics oferuje klientom najbardziej zaawansowaną ekspertyzę w obszarze performance i e-commerce. Ambicją i celem naszej agencji jest nieustający rozwój kompetencji także w obszarze SEM, jako kanału w dużej mierze decydującego o skuteczności tych działań. Doświadczenie i kompetencje Michała w zakresie zarządzania zespołem i projektami SEM, a także tworzenia i wdrażania narzędzi służących optymalizacji i automatyzacji pracy, doskonale wpisują się w plany rozwoju Performicsa, który ma ambicję być najlepszą agencją w Polsce, jeśli chodzi o rozwiązania z zakresu SEM - komentuje Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performics.

Ostatnio SalesTube

Michał Jagodziński ma dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach. Zaczynał w 2013 roku w dziale corporate sales w firmie Performance Media, by po 3 latach przejść do SalesTube (Group One), gdzie spędził ponad 7 lat. Założył i był liderem grupy roboczej SEM Tech odpowiedzialnej za budowanie, testowanie i wdrażanie narzędzi wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także automatyzację. Był także odpowiedzialny za szkolenia. Przeprowadził dziesiątki szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych z Google Ads oraz Search Ads 360. Oprócz tego był odpowiedzialny za założenie i prowadzenie “szkółki SEM dla trainee” oraz certyfikację organizacji z zakresu Google Ads.

Podczas swojej kariery miał okazję tworzyć projekty dla klientów takich jak między innymi Allianz, Axa/UNIQA, CCC, Beko, Hebe, MediaExpert, nazwa.pl, Intercity, PWC, UPC i wielu innych.

Dołącz do dyskusji: Performics tworzy SEM Center of Excellence, na czele Michał Jagodziński

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl