Performics tworzy SEM Center of Excellence, na czele Michał Jagodziński
Agencja Performics tworzy SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe. Pokieruje nim Michał Jagodziński.
Po 7 latach w SalesTube, Michał Jagodziński dołącza do Performics, agencji marketingu efektywnościowego należącej do Publicis Groupe. Na stanowisku SEM directora będzie zarządzał zespołem SEM.
Rolą Michała Jagodzińskiego będzie dalszy rozwój specjalistycznego zespołu SEM, w oparciu o ekspertki i ekspertów Performicsa, którzy dotychczas pracowali w multidyscyplinarnych zespołach agencji.
Jednocześnie zespół ten będzie pełnił rolę Center of Excellence w obszarze searchu dla całej Publicis Groupe.
- Performics oferuje klientom najbardziej zaawansowaną ekspertyzę w obszarze performance i e-commerce. Ambicją i celem naszej agencji jest nieustający rozwój kompetencji także w obszarze SEM, jako kanału w dużej mierze decydującego o skuteczności tych działań. Doświadczenie i kompetencje Michała w zakresie zarządzania zespołem i projektami SEM, a także tworzenia i wdrażania narzędzi służących optymalizacji i automatyzacji pracy, doskonale wpisują się w plany rozwoju Performicsa, który ma ambicję być najlepszą agencją w Polsce, jeśli chodzi o rozwiązania z zakresu SEM - komentuje Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performics.
Ostatnio SalesTube
Michał Jagodziński ma dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach. Zaczynał w 2013 roku w dziale corporate sales w firmie Performance Media, by po 3 latach przejść do SalesTube (Group One), gdzie spędził ponad 7 lat. Założył i był liderem grupy roboczej SEM Tech odpowiedzialnej za budowanie, testowanie i wdrażanie narzędzi wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także automatyzację. Był także odpowiedzialny za szkolenia. Przeprowadził dziesiątki szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych z Google Ads oraz Search Ads 360. Oprócz tego był odpowiedzialny za założenie i prowadzenie “szkółki SEM dla trainee” oraz certyfikację organizacji z zakresu Google Ads.
Podczas swojej kariery miał okazję tworzyć projekty dla klientów takich jak między innymi Allianz, Axa/UNIQA, CCC, Beko, Hebe, MediaExpert, nazwa.pl, Intercity, PWC, UPC i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Performics tworzy SEM Center of Excellence, na czele Michał Jagodziński