Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)
W kinach i w social mediach pojawił się spot reklamowy promujący nowy smartfon Honor 8X, produkowany przez Huawei. Pierwszą polską reklamę tego modelu przygotowała agencja McCann, a wyreżyserował ją Tomasz Chrapusta, zdobywca Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors.
W spocie reklamującym nowy smartfon Honor 8X pokazano młodych ludzi, którzy odważnie dążą do celu. W filmie pojawia się hasło promujące markę „For the Brave” oraz hasło nowego smartfona „Beyond Limits”.
Spot wyświetlany jest w sieci kin Cinema City w największych miastach w Polsce oraz w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 22 listopada.
Za kreację reklam odpowiada agencja McCann, wyprodukował je dom produkcyjny Montevideo Polska, media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM), obsługą public relations zajmuje się agencja Weber Shandwick.
Spot wyreżyserował Tomasz Chrapusta, laureat Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors, a muzykę skomponował Wojciech Frycz.
Honor 8X do sprzedaży w Europie trafił na początku października br. W Polsce sprzedawany jest od 11 października, kosztuje 1299 zł.
Dołącz do dyskusji: Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)