„Pilnuj swojej kiełbasy” w kampanii Heinz
Pod hasłem „Pilnuj swojej kiełbasy” ruszyła kampania promująca ketchup Heinz. Akcję – obejmującą internet i punkty sprzedaży – przygotowały firmy Soul&Mind i Mindshare.
Głównym elementem kampanii „Pilnuj swojej kiełbasy” jest gra dostępna w serwisie pilnujswojejkielbasy.pl, w której zadaniem uczestników jest idealne upieczenie kiełbaski. W konkursie do wygrania są weekend z przyjaciółmi w Sopocie oraz akcesoria grillowe i turystyczne.
Akcję wspierają reklamy na Facebooku oraz szeroko zakrojone działania w punktach sprzedaży. Obsługą kampanii zajmuje się agencja Soul&Mind, która przygotowała również stronę i grę pilnujswojejkielbasy.pl. Natomiast media zakupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Pilnuj swojej kiełbasy” w kampanii Heinz