SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

Magazyny motoryzacyjne od stycznia do kwietnia br. cennikowo zarobiły na reklamach nieznacznie więcej niż przed rokiem. Sporo wzrosły wpływy reklamowe pism „Auto Świat” i „Motor”, a wyraźnie spadły w przypadku „Top Gear” oraz „Auto Motor i Sport”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe 18 pism motoryzacyjnych od stycznia do kwietnia br. były o 2,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przy czym gdyby uwzględnić dane sprzed roku magazynu „Cars”, który przestał być wydawany jesienią ub.r. (więcej na ten temat), prasa motoryzacyjna zarobiłaby 4,7 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Cars” w pierwszych czterech miesiącach ub.r. wyniosły bowiem 1,99 mln zł.

>>> Pisma motoryzacyjne: na plusie „Auto Świat Poradnik”, „Top Gear” i „Classic Auto”

Dwa czołowe tytuły motoryzacyjne od stycznia do kwietnia br. zarobiły z reklam sporo więcej niż przed rokiem. Przychody „Auto Świata” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosły o 21,7 proc., a „Motoru” (Wydawnictwo Bauer) - o 14,9 proc. Z kolei „Auto Bit” (Agora) zarobił więcej o 19 proc., „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer) - o 13,3 proc., a „Auto Świat 4x4” (Ringier Axel Springer Polska) - o 14,8 proc. Jeszcze bardziej wzrosły wpływy reklamowe pism „Motosalon” (Polskapresse), „Transport Technika Motoryzacyjna” (Auto Technika Motoryzacyjna Wojciech Karwas sp.j.) i „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio o 42,5, 37,7 i 26,9 proc.

>>> Ile z reklam zarabiają ‘męskie’ miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół

Z drugiej strony „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska, a przed rokiem: Grupa Burda) zarobił na reklamach 20,2 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska) - 27,5 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Samochodów Specjalnych” (Oficyna Wydawnicza Mazur) spadły w skali roku o 24,7 proc., „Auto Experta” (Raven Media) - o 23,2 proc., a „Motocykla” (Motor-Presse Polska) - o 18,4 proc. Magazyn „Auto Firmowe” (Forum Press) zarobił o 14,9 proc. mniej, a „Automobilista” (Automobilista) - o 10,2 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów motoryzacyjnych (bez autopromocji)
  I-IV.2012 I-IV.2011
Auto Świat 7 641 928 zł 6 279 412 zł
Motor 4 678 950 zł 4 072 650 zł
Top Gear 2 824 716 zł 3 537 199 zł
Auto Motor i Sport 1 850 916 zł 2 553 989 zł
Auto Bit 2 168 096 zł 1 821 241 zł
Auto Moto 1 619 575 zł 1 429 455 zł
Motocykl 1 132 036 zł 1 387 384 zł
Moto Express 1 149 582 zł 1 113 029 zł
Świat Motocykli 978 780 zł 970 420 zł
Samochody Specjalne 534 850 zł 710 050 zł
Auto Expert 469 824 zł 611 760 zł
Auto Firmowe 424 400 zł 498 527 zł
Auto Świat 4x4 450 945 zł 392 775 zł
Trends 333 500 zł 424 350 zł
Transport Technika Motoryzacyjna 410 500 zł 298 050 zł
Automobilista 273 950 zł 305 134 zł
Auto Świat Poradnik 234 500 zł 184 800 zł
Motosalon 159 710 zł 112 100 zł
monitorowane tytuły razem 27 336 758 zł 26 702 325 zł


 

Dołącz do dyskusji: Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.romzambia.org/wp-feeds.php?louis-vuitton-monogram-empreinte-c-142_155_160.html
remarkably, millions of homeowners, Who are current on their mortgages, Owe way more than their homes seem to have been worth. And despite the governments newest guidelines encouraging lenders to reduce the principal owed on loans, this situation is primarily voluntary. Getting lenders to comply is yet another issue entirely. But at least the effort has been made on the part of the us government.
0 0
odpowiedź