Magazyn sam zachęca czytelników do zgłaszania błędów na jego łamach
Miesięcznik „Pismo. Magazyn opinii” (Fundacja Pismo) uruchomił skrzynkę mailową, na którą czytelnicy mogą wysyłać informacje na temat zauważonych w tekstach błędów.
Magazyn „Pismo” zainaugurował kampanię informacyjną na temat tego, jak weryfikuje informacje, które pojawiają się na jego łamach.
„Jak wiecie, niestety zdarza się, że czasem coś przeoczymy, a wtedy jesteśmy wdzięczni przede wszystkim Wam, naszym czytelnikom i czytelniczkom za to, że błąd wychwytujecie i nas o tym powiadamiacie” - zaznaczyła redakcja w wiadomości do prenumeratorów.
„Pismo” poinformowało, że uruchomiło adres mailowy factchecking@magazynpismo.pl, na który można przesyłać zgłoszenia dotyczące zauważonych w magazynie błędów. „Osoby odpowiedzialne za weryfikację informacji w odpowiedni sposób będą starały się reagować na Wasze zgłoszenia” - podkreśliła redakcja.
„Pismo. Magazyn Opinii” ukazuje się od początku 2018 roku. Rok później redaktor naczelną magazynu została Magdalena Kicińska, zastępując Piotra Nesterowicza, który pozostaje prezesem Fundacji Pismo.
Czytaj też: Zwolniono cały dział korekty „Gazety Wyborczej”
Dołącz do dyskusji: Magazyn sam zachęca czytelników do zgłaszania błędów na jego łamach
Właśnie o to chodzi.
A ludzie myślą, że to znaczy cokolwiek więcej poza darmową korektą.