Piwo Desperados Nocturno w reklamach „rozkręca noc” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nowy wariant piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) - Desperados Nocturno. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Desperados Nocturno rozkręca noc”, przygotowały i realizują firmy W+K Amsterdam, Good, K2, Roots PR, Media Vest i Brave.
Desperados Nocturno to piwo o smaku tequili, wzmocnione miksem rumu, wytwarzanego z trzciny cukrowej, oraz mezcalu czyli meksykańskiej wódki z agawy. Dostępne jest w standardowych półlitrowych puszkach oraz butelkach o pojemności 400 ml.
Piwo jest pozycjonowane jako adresowane do wszystkich, którzy mają odwagę żyć według swoich zasad i korzystają z nocnych atrakcji. Taki motyw jest pokazany w spocie reklamowym w formie animacji 3D. Ma to odzwierciedlać hasło główne marki: „Desperados Nocturno rozkręca noc”.
Tegoroczna letnia kampania piwa Desperados zaczęła się w kwietniu pod hasłem „Way of the Desperados”.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamująca Desperados Nocturno ruszyła z początkiem lipca. Obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet (także mobilny), punkty sprzedaży oraz ogólnopolską akcję samplingową, która rozpoczyna się właśnie na festiwalu Open’er.
Globalną kreacją reklam zajęła się agencja W+K Amsterdam, a ich adaptacją na polski rynek - agencja Good. Za komunikację w internecie odpowiada agencja K2, za samplingi - agencja Brave, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Media Vest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Desperados Nocturno w reklamach „rozkręca noc” (wideo)
co to za reklama ?