Przestrzeń reklamuje piwo Hardmade
Agencja Przestrzeń rozpoczyna współpracę reklamową z marką piwa Hardmade, produkowanego przez Kompanię Piwowarską.
Przestrzeń odpowiedzialna będzie zarówno za prace koncepcyjne (strategia, kreacja), jak i egzekucję kampanii w kanałach ATL oraz digital i mediach społecznościowych.
Przestrzeń współpracę rozpoczęła od przygotowania taktycznej kampanii wspierającej świadomość marki i promującej nowość produktową, Hardmade Yuzu. Jak zapowiada Andrey Romanyuk, brand director w Kompanii Piwowarskiej| Asahi Europe&International, to dopiero początek planów dla marki Hardmade.
To kolejna marka koncernu, po Captain Jack, dla której pracuje agencja Przestrzeń.
Kampania Hadrmade Yuzu ruszyła 24 kwietnia i potrwa do końca sierpnia. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Dołącz do dyskusji: Przestrzeń reklamuje piwo Hardmade