PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach
PKN Orlen zaprosił agencje do składania odpowiedzi na RFI w związku z planowanym przetargiem na wybór agencji, które zajmą się obecnością firmy w mediach społecznościowych.
Orlen rozpoczął proces zapytania o informację (RFI) i zaprosił agencje do składania wstępnych propozycji w związku z planowanym nawiązaniem współpracy z agencjami, które na zlecenie spółki zajmą się realizacją długofalowej strategii obecności w mediach społecznościowych. Wybrane firmy (jedna bądź więcej) zajmą się m.in. prowadzeniem korporacyjnych profili społecznościowych, content managementem i monitoringiem social media.
PKN Orlen na podstawie otrzymanych informacji od agencji wybierze te, z którymi przystąpi do dalszych rozmów - już w ramach postępowania ofertowego.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. wsparcie w opracowaniu i realizacji długofalowej, kompleksowej obecności marki Orlen w mediach społecznościowych, prowadzenie projektów biznesowych i wizerunkowych firmy w mediach społecznościowych poprzez opracowywanie i realizację szczegółowych planów komunikacji, w tym systematyczne inicjowanie dyskusji i generowanie tematów, zjawisk sprzyjających budowaniu pozytywnego wydźwięku dla
prowadzonych działań.
Termin składania ofert mija 24 lutego.
Dołącz do dyskusji: PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach