PMPG inwestuje w nowy tytuł luksusowy dla mężczyzn
Platforma Mediowa Point Group SA i agencja wydawniczo-marketingowaSmart Marketing Solutions utworzyły spółkę Next Media, która będzieodpowiadać za wydawanie przygotowywanego przez Smart MarketingSolutions kwartalnika luksusowego dla mężczyzn "MaleMEN".
- "MaleMEN" znakomicie uzupełni portfolio Platformy MediowejPoint Group, która do swoich czasopism związanych z popkulturą ikulturą czasu wolnego stopniowo włącza też rynek premium - rynekluksusowych czasopism z najwyższej półki kierowanych do bardzoprecyzyjnie określonych grup odbiorców. Dzięki temu możemyzaoferować naszym klientom dotarcie do najbardziej interesującychgrup docelowych i czerpanie korzyści z efektu synergii - mówiMichał M. Lisiecki, prezes PMPG SA.
Pierwszy numer magazynu "MaleMEN" trafi na rynek na 2października br. Redaktorem naczelnym pisma jest Olivier Janiak,redaktor prowadzącą Joanna Rachoń, funkcję fashion editora pełniRobert Serek, a dyrektorem artystycznym został Louis Flannigan.Wśród współpracowników tytułu są m.in. Michał Witkowski, JanuszGajos, Andrzej Mleczko, Dorota Szelągowska, a autorami fotografiido kwartalnika będą m.in. Robert Wolański i Marcin Tyszka.
- Magazyn w dużym stopniu będzie traktował o modzie i stylu, alechcemy o tym opowiedzieć przez pryzmat ludzi - mówi Andrzej Miękus,prezes Smart Marketing Solutions, który objął jednocześnie funkcjęprezesa Next Media. W piśmie znajdą się zatem m.in. wywiady iportrety ciekawych osobowości, ale nie zabraknie w nim także sesjimodowych.
"MaleMEN" ma wypełnić lukę wynikająca z braku na polskim rynkumagazynów typu premium kierowanych do mężczyzn, jak wydawane naświecie "GQ" czy "Arena". Grupą docelową kwartalnika są mężczyźnipowyżej 30 roku życia, mieszkający w dużych miastach, o wysokichdochodach i wysokim poziomie wydatków.
Nakład "MaleMEN" ma wynosić ok. 70 tys. egz., z czego 50 tys.wysyłanych będzie bezpośrednio do uczestników wybranych programówlojalnościowych partnerów wydawcy. Wśród partnerów strategicznychmagazynu są m.in. Vistula&Wólczanka S.A., Deutsche Bank orazBentley. Ok. 10 tys. egz. trafi do ściśle wyselekcjonowanych miejsc(sklepy sieciowe partnerów, luksusowe hotele, restauracje, ośrodkiSPA), a jedynie kilka tysięcy będzie dostępnych w otwartejsprzedaży.
Pierwszy numer pisma zostanie wydany w formacie 230 x 295 mm ibędzie liczył 140 stron. Zostanie wydrukowany na trzech różnychgatunkach papieru. Cena magazynu ma wynosić 29 zł. Kolejne numerymają się ukazać w grudniu br. oraz w marcu i czerwcu 2009 r.
Najmniejszym formatem reklamowym w "MaleMEN" jest full page,który według cennika kosztuje ma 45 tys. zł.
Wprowadzeniu tytuły na rynek towarzyszyć będą działaniapromocyjne, ale wydawca nie ujawnia na razie jej szczegółów.
Dołącz do dyskusji: PMPG inwestuje w nowy tytuł luksusowy dla mężczyzn