PMPG porządkuje zarządzanie prawami do swoich marek
Platforma Mediowa Point Group SA zdecydowała się skupić zarządzanieznakami towarowymi należącymi do podmiotów wchodzących w składcałej grupy kapitałowej PMPG w spółce zależnej Point GroupFinancial Admobile.
PMPG wniosła do tej spółki prawa do znaków towarowych związanychz markami "Dlaczego" i "Machina" oraz prawa z tytułu rejestracjipowiązanych z nimi tytułów prasowych (w sumie wartość tych wkładówwyniosła ponad 11 mln zł). Natomiast inna zależna od PMPG spółkaMedia Point Group wniosła do Point Group Financial Admobile prawado zespołu znaków towarowych "Film", w tym znaki towarowe "ZłotaKaczka" oraz prawa z tytułu rejestracji powiązanych z nimi tytułówprasowych (wartość tego wkładu to ponad 4,5 mln zł).
Dołącz do dyskusji: PMPG porządkuje zarządzanie prawami do swoich marek