PMPG rozwija dział sprzedaży
Platforma Mediowa Point Group rozpoczęła szeroko zakrojonąreorganizację działów sprzedaży w ramach całej grupy. Powodem zmianjest rozwój spółki oraz przyjęcie przez jej zarząd strategiiagresywnego wzrostu. PMPG uruchomiła też prace nad wdrożeniemnowego systemu obsługi klienta.
W związku ze zmianami, PMPG prowadzi rekrutację na kluczowestanowiska, w tym kadry zarządzającej działu sprzedaży, m.in. nanowoutworzone stanowiska dyrektora sprzedaży na poziomie całejgrupy i dyrektora działu wsparcia sprzedaży (business development,analizy, rozliczenia, oferty, traffic) oraz key account managerów,managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparciasprzedaży, sales managerów, partnerów klienta, specjalistów ds.sprzedaży reklamowej oraz specjalistów ds. baz danych. W sumie dokońca roku spółka zamierza zatrudnić w dziale sprzedażykilkanaście, a w dalszej perspektywie - kilkadziesiąt osób.Rekrutacja potrwa do końca tego roku. Jest realizowana przez działHR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską. Wszystkie osobyzajmujące obecnie kluczowe stanowiska w dziale sprzedaży PMPG ispółek zależnych mają zachować swoje funkcje.
Grupa rozpoczęła też prace przygotowawcze do wdrożenianowoczesnego systemu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwemklasy ERP Exact Globe, który jest zintegrowany z systemem obsługiklienta Exact Synergy.
PMGP wdraża także nowatorski program motywacyjny dla kluczowychpracowników, w ramach którego staną się oni - jako akcjonariusze -współwłaścicielami firmy. Program będzie również przedmiotem ofertydla nowych osób zatrudnionych w departamencie sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: PMPG rozwija dział sprzedaży