„Pobij rekord świata w swojej kuchni!” – rusza roadshow Boscha
Rozpoczyna się roadshowowa akcja promująca zmywarki Bosch. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Jet i Mediacom.
W ramach startującej właśnie kampanii zmywarek Bosch w trasę po Polsce rusza specjalna ciężarówka, w której można wypróbować te urządzenia. W samochodzie dostępne są m.in. interaktywna prezentacja zmywarek w 3D, kabina dźwięku prezentująca poziom wyciszenia tych modeli oraz realistyczna symulacja oszczędności wody i energii. Zwiedzającym fachowych informacji udzielą wykwalifikowani szkoleniowcy Boscha.
Pierwszy event odbędzie się 28 stycznia w Krakowie, a kolejne – w Czeladzi, Częstochowie, Radomiu, Rzeszowie, Lublinie, dwukrotnie w Warszawie, Łodzi w Torubiu. Zakończenie akcji nastąpi 5 i 6 marca w Poznaniu.
Promocję będą wspierać działania reklamowe w poszczególnych miastach, w których odbędą się eventy. Kampania obejmie radio (spoty w wybranych rozgłośniach lokalnych, m.in. Radiu Eska, RMF Maxxx i Radiu Złote Przeboje, oraz w centrach handlowych), reklamy mobilne w pobliżu miejsc eventów oraz marketing bezpośredni (zaproszenia rozdawane przez hostessy w centrach handlowych i na parkingach).
Akcja jest organizowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego we współpracy z agencją Jet, natomiast zakupem mediów na potrzeby działań reklamowych zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: „Pobij rekord świata w swojej kuchni!” – rusza roadshow Boscha