SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”

W połowie listopada wzrosła cena egzemplarzowa „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), a z początkiem grudnia - „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (Gremi Media).

Wydania „Dziennika Gazety Prawnej” od poniedziałku do czwartku podrożały z 4,50 do 4,90 zł, a weekendowy magazyn - z 4,90 do 5,40 zł.

W przypadku „Rzeczpospolitej” cena numerów od poniedziałku do czwartku poszła w górę z 5,30 do 5,90 zł. O 90 groszy podroże też wydanie piątkowe - do 6,30 zł (poprzednio kosztowało 5,50 zł) a do 7,30 zł sobotnio-niedzielny „Plus Minus” (poprzednio 6,30 zł).

Z kolei cena wszystkich wydań „Parkietu” wzrosła z 6,70 do 7,50 zł. Poprzednie podwyżki cen „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wprowadzono z początkiem br.

Z początkiem listopada o 50 groszy wzrosła cena większości wydań „Gazety Wyborczej”.

W ostatnich tygodniach nie zmieniły się natomiast ceny innych dzienników ogólnopolskich.

Grupa kapitałowa Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 6,7 proc. do 25,84 mln zł oraz zysku netto z 1,75 do 3,32 mln zł.

Natomiast Infor Biznes, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” i związanych z nim serwisów internetowych, w ub.r. zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. do 59,48 mln zł oraz spadek wyniku netto z 1,87 mln zł zysku do 2,04 mln zł straty, głównie wskutek odpisania 6,41 mln zł należności od Ruchu.

Dołącz do dyskusji: Podrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dews
A po kiego toto kupować ???
odpowiedź
User
Bx
Rzepa i Parkiet deal ze spółkami ws reklam, DGP deal z PiS i rządem, który traktuje te gazetę jako dobrego uwiarygadniacza swoich tez. To po co placic za treści reklamowe?
odpowiedź
User
GrzechoRycho
Trochę robi się drogo. Wzrasta cena spada sprzedaż. Spada sprzedaż - spada czytelnictwo. Spada czytelnictwo - spadają reklamy. Spadają reklamy - rośnie cena . Rośnie cena ... itd, itd. Błędne koło.
odpowiedź