'Podwójne sru' w kampanii Heyah (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa oferty podwójnego doładowaniaw Heyah. W animowanym spocie występują znany z poprzednich reklammarki kot i pies.
Startująca właśnie kampania Heyah reklamuje ofertę'Podwójne Doładowanie', w której do 12października osoby uzupełniające konto dwa razy w ciągu pięciu dniza co najmniej 20 zł, drugie doładowanie otrzymują podwójne.Animowany spot wykorzystywany w tej akcji jest kontynuacją znanej zpoprzednich reklam marki kreacji pokazującej żartobliwą lekcjęangielskiego, którą pies Łinston daje kotu Ryśkowi.
Reklama jest emitowana w stacjach telewizyjnych - zarównoogólnopolskich, jak i tematycznych. Kampanię przygotował działmarketingu Heyah we współpracy z agencją G7 i domem mediowymStarcom.
Dołącz do dyskusji: 'Podwójne sru' w kampanii Heyah (wideo)