Point Group likwiduje projekt dla studentów
Platforma Mediowa Point Group (PMPG), która jest m.in. właścicielem tygodnika "Wprost", zamyka projekt medialny dla studentów.
Na projekt w ostatnim roku składały się: ogólnopolski magazyn studencki "?dlaczego", miesięczny dodatek pod tym samym tytułem do tygodnika "Wprost", portal dlaczego.com.pl, przewodnik wakacyjny "Dlatego!" oraz seria poradników "Sporootym" i serwis korba.pl.
"Dzisiaj, jako spółka giełdowa, patrzymy na rynek głównie przez pryzmat potrzeb konsumenckich i rentowności projektów"- powiedział prezes Michał Lisiecki.
Magazyn studencki "?dlaczego" był pierwszym tytułem, od którego prezes i główny akcjonariusz PMPG rozpoczął tworzenie firmy wydawniczej.
Spółka medialna Platforma Mediowa Point Group miała 1,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 3,74 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 17,25 mln zł wobec 15,17 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Point Group likwiduje projekt dla studentów