Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego z okazji Dnia Dziecka
Nowi bohaterowie: Rakietowieża, Policjobot i Polizzeria to twarze najnowszej kampanii marki pt. „Przebuduj świat ze swoim dzieckiem”, która promuje klocki Lego jako najlepszy podarunek dla dzieci z okazji ich święta. Działania przygotowała agencja Ogilvy.
Stworzone we współpracy z dziećmi budowle podkreślają, jak wielki potencjał drzemie w kultowych klockach i jak niewiele potrzeba, by wyzwolić w najmłodszych pokłady twórczej kreatywności i pomysłowości.
- Kreatywność dzieci jest nieograniczona i pozwala im wymyślać coś innego, zupełnie nowego. Przebudowywanie to świeża perspektywa dziecka na świat: optymistyczna, radosna, mądra i dla całej rodziny - mówi Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego. - Marka dostrzega tę zależność i oddaje w ręce dzieci oraz ich rodziców najlepszy produkt, który pozwala budować, rozbudować i przebudować świat - dodaje Kucejko.
Na potrzeby kampanii Ogilvy stworzyło trzy key visuale, animacje 3D prezentujące konstrukcje, zaprojektowane zostały także specjalne instrukcje pokazujące, jak krok po kroku, w domowym zaciszu, stworzyć bohaterów kampanii. Powstał również specjalny landing page www.przebudujswiat.pl/, skąd można je pobrać.
Kampania kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku, pierwszą od ponad 30 lat, kampanię brandową Lego – „Rebuild The World”. Kampania, którą wspólnie z Lego przygotowało Ogilvy, prowadzona jest w telewizji i internecie.
Za ożywienie bohaterów w 3D i postprodukcję spotów odpowiada studio LocoMotive.
Dołącz do dyskusji: Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego z okazji Dnia Dziecka