Polsat i TVN więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej (TOP 20 w br.)
Od stycznia do października br. Polsat zarobił z reklam 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej i wyprzedził TVN, którego wpływy reklamowe wzrosły w skali roku o 4,6 proc. Które stacje zyskały, a które straciły najwięcej?
Z danych TNS OBOP wynika, że cennikowe przychody reklamowe Cartoon Network zwiększyły się w skali roku aż o 66,5 proc. Natomiast po ponad 40 proc. więcej niż rok wcześniej zarobiły z reklam National Geographic Channel i Disney XD.
>>> Reklama telewizyjna w październiku: Polsat i TVN w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół
Z drugiej strony wpływy reklamowe TV Puls były aż o 70,6 proc. mniejsze niż przed rokiem. Po kilkanaście mniej procent mniej zarobiły z reklam AXN, MTV Polska i 13th Street. Natomiast wśród stacji ogólnopolskich spadki przychodów reklamowych zanotowały TVP 1 i TVP 2.
Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej (TOP 20 w br.)