Polsat promuje „Hotel 52”
Trwa kampania nowego serialu telewizji Polsat „Hotel 52”. Obejmuje ona swoim zasięgiem prasę (m.in. „Tele Tydzień”,”To&Owo”), internet (m.in. plotek.pl), radio oraz outdoor.
Poza nośnikami zewnętrznymi serial wspierają niestandardowe działania autopromocyjne. Kreację zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Stworzyła ją telewizja Polsat wspólnie z Focus Media Group.
„Hotel 52” to nowa – wielkomiejska propozycja Polsatu. Serial opowiada o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Między paniami dochodzi do spięć, a sekundują im panowie zatrudnieni w hotelu. Pierwszy odcinek Polsat pokaże 25 lutego, o godzinie 21.00.
Dołącz do dyskusji: Polsat promuje „Hotel 52”