Polskie agencje bez nominacji za design i internet w Cannes
Na festiwalu reklamowym w Cannes ogłoszono shortlisty w kategoriach design i Cyber Lions. Wśród nominowanych nie ma żadnego polskiego projektu.
W kategorii design do konkursu w Cannes zgłoszono z Polski 5 prac, a w kategorii Cyber Lions - 9. Projekty z naszego kraju mają jeszcze szanse na nominacje w kategoriach reklamy telewizyjnej (18 zgłoszeń) i Film Craft (5 zgłoszeń).
>>> Cannes: Euro RSCG Warszawa z Brązowym Lwem
>>> Cannes: kolejnych pięć polskich kampanii na shortlistach (foto i wideo)
Ponadto po jednym projekcie z Polski zgłoszono do kategorii Titanium and Integrated Lions (dla kampanii wytyczających nowe trendy w reklamie) oraz dla najbardziej kreatywnych i efektywnych akcji. Nominacje w tych kategoriach będą ogłaszane w najbliższych dniach.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje bez nominacji za design i internet w Cannes