SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio podwyższa ceny reklam

Od 28 lipca wzrosną ceny reklam emitowanych na antenach Polskiego Radia.

Cennik reklam Jedynki wzrośnie w dni powszednie średnio o 4,8 proc., a w weekendy o 2,5 proc. Reklamodawcy zapłacą więcej również za reklamy nadawane na antenie Trójki - o 5 proc. w dni powszednie i 3,5 proc. w weekendy. W przypadku Czwórki ceny reklam zostały skorygowane odpowiednio o 4,6 proc. (reklamy nadawane od poniedziałku do piątku) i 3,2 proc. (w soboty i niedziele).

Korekcie ulegają również cenniki pakietów Trójwymiar PR i Trójka Premium. Ceny w pakiecie Trójwymiar PR są średnio o około 8 proc. niższe niż suma cenników stacji wchodzących w jego skład, a w przypadku Trójki Premium - o 4 proc.

Podwyżkę cen reklam Polskie Radio tłumaczy dostosowaniem cennika do obecnej sytuacji rynkowej oraz tym, że większość komercyjnych grup radiowych dokonała już w tym roku korekty. - Wprowadzone zmiany cen stacji Polskiego Radia uwzględniają wskaźnik inflacji mediowej dla rynku radiowego za ostatni okres. Ponadto wartości poszczególnych pasm dostosowano do popytu ze strony klientów - mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział radiowej Jedynki w rynku w II kwartale br. wyniósł 9,2 proc., Trójki 7,5 proc, a Czwórki - 0,4 proc. (zobacz dane wszystkich stacji ogólnopolskich).

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio podwyższa ceny reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl