SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pomnik szefa idioty” reklamuje nowy sezon „The Office PL” Canal+

Trwa kampania reklamowa serialu „The Office PL”, którego trzeci sezon ruszył niedawno w Canal+. W ramach promocji trwają działania na LinkedIn, a w Warszawie odsłonięto pomnik „szefa idioty”. 

Do posągu odsłoniętego w warszawskiej Fabryce Norblina pozował Michał Holc (grany przez Piotra Polaka), prezes siedleckiego producenta wody mineralnej Kropliczanka. Pomnik do 21 listopada można oglądać w warszawskiej Fabryce Norblina.

- Kiedy Canal+ przyszedł do mnie z tym pomysłem, pomyślałem – ODLOT! Kto nie chciałby mieć własnego pomnika i to jeszcze za życia? Później zrobiło się gorzej, bo okazało się, że to pomnik symbolizujący szefa idiotę. Symbolizujący kwintesencję roli, jaką gram w THE OFFICE PL od trzech sezonów. CEO Kropliczanki to skuteczny, inteligentny, odważny, kreatywny, empatyczny, kulturalny, wspierający, przystojny, wytrwały, wizjonerski, spontaniczny biznesmen. Tzn. taki jest tylko w swoich oczach. W rzeczywistości jest antytezą wszystkiego, co wymieniłem - mówi Piotr Polak, grający rolę Michała "szefa idioty" Holca.

Za realizację pomnika odpowiada dział kreacji Canal+. Twórcami pomysłu są Miłosz Jacyna i Wojciech Augustyniak, były i obecny head of social engagement w Canal+ Polska.

Serial Canal+ reklamowany na LinkedIn

Kampania na LinkedIn ma na celu promocję nowych odcinków serialu i zaangażowanie wszystkich pracowników biurowych w interakcję ze światem Kropliczanki. W tym roku osią komunikacji stał się powołany do życia przez Michała Holca, serialowego CEO Kropliczanki, konkurs jego imienia „Alpaki Biznesu”. W ramach aktywacji, Michał Holc poszukuje ludzi tworzących pozytywną atmosferę w swoim miejscu pracy, doceniając ich wyjątkowymi nagrodami – w tym personalizowanymi gratulacjami od niego. Humorystyczna kampania jest sposobem na przeniesienie serialowych wątków do biznesowego świata LinkedIna.  

Za koncept kreatywny kampanii i budowanie zaangażowania na LinkedIn odpowiada agencja Havas Play, należąca do Havas Media Network.

„The Office PL” w Canal+

W trzecim sezonie „The Office PL” za kamerę powraca Maciej Bochniak, natomiast za scenariusz odpowiadają niezmiennie Łukasz Sychowicz, Jakub Rużyłło, Mateusz Zimnowodzki i Mateusz Płocha. W głównych rolach ponownie zobaczymy Piotra Polaka, Vanessę Aleksander, Adama Woronowicza, Kornelię Strzelecką i Rafała Kowalskiego, a także nowe twarze – Mateusza Króla i Małgorzatę Gorol.

Serial realizowany jest przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji z Comedy Central Polska. Producentkami ze strony Canal+ Polska są Beata Ryczkowska i Agnieszka Nejman, natomiast producentem zewnętrznym jest Jake Vision DGA Studio, producentką kreatywną Dorota Kośmicka, a producentem wykonawczym Jan Kępiński.    

 

Dołącz do dyskusji: „Pomnik szefa idioty” reklamuje nowy sezon „The Office PL” Canal+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmmm
To chyba powinien być pomnik „idioty szefa”. Bo najpierw jest się idiotą, a potem szefem. Podobnie jest np. pracownikami takimi na ten przykład… działu marketingu.
odpowiedź
User
Maksiu
taki powinien stanąć na czerskiej
odpowiedź
User
Andrzej F.
Ten polski Office to skandal a działania marketingowe to dno dna.
odpowiedź