POT szuka agencji do kampanii wizerunkowej na Węgrzech
Polska Organizacja Turystyczna szuka poprzez konkurs ofert agencji, która na jej zlecenie zajmie się kampanią wizerunkową na Węgrzech.
Zaplanowana na II kwartał br. kampania wizerunkowa ma wzmocnić wizerunek Polski w świadomości węgierskiego turysty jako kraju nowoczesnego o bogatej ofercie turystycznej, co potencjalnie ma przełożyć się na zwiększenie ilości odwiedzin naszego kraju.
Kampania ma promować Polskę w kontekście głównych obszarów produktowych tj. city break, turystyka kulturowa, turystyka aktywna, turystyka kulinarna. Ma również podkreślić wyjątkowość Polski na tle innych krajów sąsiadujących z Węgrami poprzez pokazanie wyjątkowych i jednocześnie mniej znanych miejsc nad Wisłą.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie wstępnego hasła głównego kampanii oraz opracowanie tekstów reklamowych (copy), zaplanowanie wstępnej emisji kampanii wraz z zaproponowaniem wstępnego podziału budżetu na poszczególne grupy celowe oraz kanały komunikacji (mediaplan), rezerwacja powierzchni reklamowych oraz nadzorowanie przebiegu kampanii.
Budżet tych działań wynosi 100 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 8 marca br.
Dołącz do dyskusji: POT szuka agencji do kampanii wizerunkowej na Węgrzech