Prêt-à-Porter PR ma nowego klienta z Wielkiej Brytanii
Wywodząca się z Wielkiej Brytanii marka outdoorowa Regatta powierzyła działania z zakresu obsługi komunikacyjnej agencji Pret-a-Porter PR.
Agencja będzie odpowiedzialna przede wszystkim za relacje z mediami lifestyle’owymi, za prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie przy influencer marketingu. Wybrane kolekcje marki będą dostępne w showroomie agencji, podczas gdy materiały prasowe zostały udostępnione na stronie Pret-a-Porter PR.
Ze strony agencji za markę będą odpowiadały Kamila Belczyk-Panków, Petra Kosorić-Kiełczewska oraz Kamila Gruk.
Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.
Istniejąca od 1981 r. brytyjska Regatta jest dziś jedną z najbardziej popularnych marek outdoorowych na Wyspach, oferując odzież premium w przystępnych cenach oraz artykuły kempingowe i outdoorowe dla całej rodziny.
Dołącz do dyskusji: Prêt-à-Porter PR ma nowego klienta z Wielkiej Brytanii