SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Princessa promuje 'kuszące przyjemności' (wideo)

Pod hasłem "Wygraj kuszące przyjemności" prowadzona jest promocja konsumencka Princessy. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i kinach.

W trwającej od początku marca promocji konsumenckiej wafelków Princessa należy za pośrednictwem strony internetowej www.kuszaceprzyjemnosci.pl przesyłać kody ze specjalnie oznaczonych opakowań tej marki. Jednocześnie w telewizji (TVP, Polsat, TVN7, TVN, TV4 pl, Animal, At Max, 4fun.tv, Polsat2) i kinach (sieci Ciema City i Helios oraz Femina, Kinoteka, Kinoplex Gdańsk, kino Bałtyk, Kinoplex Bielsko-Biala, Kinoplex Kielce, Kinoplex Opole) jest prowadzona pod hasłem "Wygraj kuszące przyjemności" kampania reklamowa, która zachęca do udziału w tej akcji, podkreślając, jak atrakcyjne nagrody można w niej zdobyć.




Zasady promocji, projekt wykorzystywanych w niej opakowań Princessy oraz serwis www.kuszaceprzyjemnosci.pl przygotowała agencja FireFly Creation. Natomiast kreację kampanii reklamowej - zaplanowanej do końca kwietnia - opracowała agencja Lowe GGK, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Princessa promuje 'kuszące przyjemności' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl