Promedica24 zachęca do podjęcia zawodu opiekunki seniorów (wideo)
Ruszyła kampania firmy Promedica24, świadczącej usługi opieki nad seniorami. Za jej realizację odpowiedzialne są Walk Creative, OMD i Cube Group.
Nowa kampania skierowana jest do niepracujących kobiet w wieku 35-39 lat, pokazuje zawód opiekunki osób starszych i zachęca panie do spróbowania podjęcia w nim swoich sił. Kreacja podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie jej trwania.
Spot reklamowy emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz w stacjach tematycznych.
Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope). Przewidziano także działania w internecie, za które odpowiada agencja Cube Group.
Dołącz do dyskusji: Promedica24 zachęca do podjęcia zawodu opiekunki seniorów (wideo)
Jeśli dacie się nabrać zrobicie grosze w Polsce na zbieractwie zarobicie dużo lepiej ja nie zrobiłam po miesiącu nawet najniższej krajowej. Poczytajcie opinii innych kobiet na portalach a się przekonacie. Mam nadzieję że ktoś się za nich w końcu weźmie bo nie może być tak że w 21wieku był taki wyzysk w kraju cywilizowanym w kraju Unii.