SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Disney+ ruszył w Polsce. Tak przedstawia się oferta i ceny

800 filmów i ponad 1800 seriali znalazło się w ofercie serwisu Disney+, który ruszył w Polsce we wtorek tuż po północy. Konkurent Netfliksa i HBO Max wystartował w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Miesięcznie za dostęp do niego trzeba zapłacić 28,90 zł - do poniedziałku można było skorzystać z promocji dającej niższą cenę. Taniej jest też w ofercie łączonej z usługami Grupy Polsat Plus.

Po północy można było się już zalogować do desktopowej wersji Disney+, ale jeszcze nie można było ściągnąć polskiej aplikacji platformy na smartfony i tablety z systemami iOS i Android czy telewizory Smart TV. Stosowne aplikacje powinny zostać udostępnione rano.

Disney+ wszedł do Polski po niemal trzech latach od debiutu w Stanach Zjednoczonych. Kontent w serwisie został zgromadzony pod sześcioma markami: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star. W ofercie jest 800 filmów, ponad 1800 seriali, w tym 150 oryginalnych produkcji Disney+. Na bieżąco będą dodawane kolejne. Nie tylko te produkowane w USA, ale też w innych częściach świata.

Firma zapowiedziała, że do 2024 r. w regionie Europy, Bliskiego Wschodu czy Afryki powstanie 60 lokalnych produkcji. Szczegółów dotyczących polskiej produkcji na razie nie ma. Jednak widać, że plany w tym zakresie na razie nie są duże, bo dostępny od 2016 r. w Polsce Netflix na ten i przyszły rok zapowiedział produkcję 18 polskich filmów i seriali.

W Disney+ widzowie znajdą wszystkie filmy z serii „Gwiezdne wojny” czy ponad 40 produkcji Marvela. Dostępne są seriale z obu uniwersum, m.in. „The Mandalorian”, „Moon Knight", „Loki" i „WandaVision". Serwis to też ponad 300 tytułów ze studia Disneya i Pixara, w tym cała seria „Toy Story", "Auta", "Iniemamocni", „Co w duszy gra", „Luca", „Nasze magiczne Encanto” czy „Cruella”.

Disney+ to również klasyczne bajki jak "Król Lew", „Kopciuszek", „Zaplątani", „Księżniczka i żaba" czy „Mała syrenka". W ofercie są również setki seriali, filmów krótkometrażowych i programów stacji Disney Channel.

W serwisie znajdziemy też produkcje oryginalne z innych gatunków jak np. komediowy serial „Zbrodnie po sąsiedzku” czy produkcję „Pam i Tommy” czy nowa wersja reality-show "Kardashianowie". Jest też cała paleta serialowej klasyki: 33 sezony "Simpsonów", „Grey’s Anatomy: Chirurdzy", „9-1-1”, "Prison Break", "Homeland", "24", „Lost”, "American Horror Story", "The Walking Dead" czy „Family Guy: Głowa rodziny”. Nie brakuje kinowych hitów z kin jak m.in. "Karmazynowy przypływ", „Szklana pułapka” czy „Avatar”.

Filmy dokumentalne National Geographic dostępne w Disney+ to m.in. „Na ratunek: Misja w jaskini" i „Free Solo", są też seriale dokumentalne jak „Świat według Jeffa Goldbluma" i „Gordon Ramsay: Świat na talerzu".

Za dostęp do Disney+ miesięcznie użytkownicy zapłacą 28,99 zł. Osoby, które zarejestrowały się na stronie disneyplus.com do 13 czerwca, mogły wykupić roczną subskrypcję w cenie za osiem miesięcy.

Wspólna oferta Disney+ i Grupy Polsat Plus

Disney+ jest też oferowany w pakietach platformy Polsat Box w cenie + od 35 zł miesięcznie, a w ofertach z pakietem L i z pakietami dodatkowymi oraz abonamentem od 100 zł miesięcznie. W tym przypadku dopłata za korzystanie z serwisu względem standardowego pakietu platformy to 10-15 zł.

W Plusie Disney+ jest dostępny bez opłat przez rok w każdym abonamencie głosowym oraz internetowym (Internet 5G/LTE i Plus Światłowód). W Netii Disney+ jest oferowany bez opłat przez rok w ofertach szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu oraz pakietach z usługami TV. Bez opłat przez dwa lata dostaniemy go za połączenie trzech usług abonamentowych (internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru).

Z kolei na platformie VoD Polsat Box Go pojawił się nowy pakiet, w którym za 50 zł miesięcznie klienci znajdą się wszystkie treści z pakietu Polsat Box Go Premium, wzbogacone o dostęp do Disney+.

Serwis oferuje wybrane treści w 4K. Na jednym koncie można oglądać seriale i filmy na czterech urządzeniach urządzeniach jednocześnie i stworzyć siedem profili. Obecnie trwa szeroka kampania reklamowa Disney+ - działania obejmują m.in outdoor, telewizję oraz internet.

Disney+ to kolejny serwis streamingowy na polskim rynku, który stał się pod tym względem mocno konkurencyjny. W Polsce działają jeszcze tacy międzynarodowi gracze jak Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video czy Viaplay, a także lokalni jak Canal+ Online, TVP VoD, Player czy Polsat Box GO.

Według badania Mediapanel w maju br. Netfliksa, jako serwis www i aplikację na urządzenia mobilne, odwiedziło 13,44 mln użytkowników. Drugie miejsce zajął HBO Max z 4,69 mln odwiedzających, trzeci był Player mający 4,02 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Disney+ ruszył w Polsce. Tak przedstawia się oferta i ceny

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ad
Wie ktoś, czy można u nas włączyć angielskie napisy?
odpowiedź
User
Lilo
Super
odpowiedź
User
PS
chyba im coś pykło bo sporo osób pomimo rejestracji nie dostało maila do specjalnej oferty. Także wyszło na starcie kiepsko. Ja też nic nie mam (nawet w spamie)
odpowiedź