„Przejdź na zieloną stronę” - Vattenfall reklamuje ekologiczną energię
Pod hasłem „Przejdź na zieloną stronę” firma Vattenfall reklamuje energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Blue Grass.
Kampania dostarczanej przez firmę Vattenfall energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych jest skierowana do klientów indywidualnych. W ramach akcji pod hasłem „Przejdź na zieloną stronę” osoby, które skorzystają z tej oferty, otrzymają atrakcyjne prezenty gwarantowane oraz szansę wygrania iPhone 3GS w konkursie fotograficznym.
Promocję – rozpoczętą 1 kwietnia – wspierają działania reklamowe w prasie, internecie (banery, e-mailingi, elementy strony), punktach sprzedaży (prezentacje POS TV, plakaty, ulotki, naklejki) oraz w ramach marketingu bezpośredniego (direct mail, inserty). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Blue Grass, a planowaniem i zakupem mediów firma Vattenfall zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Przejdź na zieloną stronę” - Vattenfall reklamuje ekologiczną energię