„Przejrzyste zasady” w kampanii Grupy Aegon (wideo)
W telewizji rusza wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Aegon. Akcja przebiega pod hasłem „Przejrzyste zasady”.
Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa Grupy Aegon podkreśla, że decyzje dotyczące przyszłości finansowej należy podejmować rozważnie i zwracać uwagę na szczegóły. Spot przekazuje te informacje w żartobliwy sposób, pokazując zabawną próbę przed spektaklem teatralnym. Kreacja stanowi kontynuację kampanii prowadzonej w grudniu ubiegłego roku (więcej). Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności Grupy Aegon oraz ukazanie jej jako eksperta w tworzeniu długoterminowych programów inwestycyjno-ubezpieczeniowych oraz w funduszach emerytalnych.
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany od 15 lutego w głównych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – przygotował dział marketingu Grupy Aegon we współpracy z agencją reklamową Drimtimtim, produkcją reklamy zajęło się studio M5, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: „Przejrzyste zasady” w kampanii Grupy Aegon (wideo)