Przemysław Ziurkowski nowym dyrektorem handlowym w spółce Time
Przemysław Ziurkowski został dyrektorem handlowym w spółce Time i zarządza pionem sprzedaży radiowej w Grupie ZPR Media. W dalszym ciągu pozostaje dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Grupy.
Wraz z objęciem nowego stanowiska Ziurkowski nadzoruje zarówno dział sprzedaży agencyjnej, jak i krajowej. Dyrektorem sprzedaży bezpośredniej (zespoły handlowe w 39 miastach) jest nadal Jarosław Krysiak. Ziurkowski na stanowisku dyrektora handlowego zastąpił Konrada Łaskiego, który po ośmiu latach pracy rozstał się ze spółką.
Przemysław Ziurkowski związany jest z Grupą ZPR Media od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w TIME SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami. Wcześniej (od 2002 roku) pracował w Agorze, jako dyrektor ds. klientów strategicznych.
W ostatnich miesiącach z Grupą ZPR Media rozstali się także Maja Biniewicz (była dyrektorem strategicznym ds. sprzedaży w IDMnecie) oraz Grzegorz Wiejak (był dyrektorem ds. marketingu i promocji Polo TV).
Dołącz do dyskusji: Przemysław Ziurkowski nowym dyrektorem handlowym w spółce Time