SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” w nowej formule i szacie graficznej

Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się 16 stycznia br., ma zmienioną formułę i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa.

Magazyn ma mieć obecnie charakter bardziej ekspercki. Zwiększono w nim ilość porad kulinarnych, prawnych, treści rozrywkowych i wypowiedzi ekspertów. W piśmie są krótsze wywiady i jednostronicowe reportaże. Nowością jest też rubryka modowa „Między nami przyjaciółkami” prowadzona przez stylistkę Annę Mietelską. Ponadto w każdym dziale są teraz tematy zarówno dla czytelniczek w wieku 18-30 lat jak i tych po 30. roku życia.

Nową makietę, złożoną m.in. z nowych czcionek, przygotowała Katarzyna Pszczoła, szefowa studia graficznego „Przyjaciółki” wraz z Markiem Knapem, dyrektorem artystycznym wydawnictwa Edipresse Polska.

Bieżące wydanie „Przyjaciółki” ukazało się w objętości wynoszącej 60 stron, w nakładzie 500 tys. egz. i w niezmienionej cenie 1,35 zł.

Sprzedaż pierwszych odświeżonych numerów zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji, magazynach Edipresse i internecie. Kreację przygotował wydawca, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” w okresie od stycznia do września ub.r. wyniosła 373 879 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” w nowej formule i szacie graficznej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czytelnik
Mam już ten numer "Przyjaciółki" zakupiony i muszę przyznać że zmiana zdecydowanie na lepsze jednak moglibyście powrócić do Programu TV tak jak mieliście jeszcze w l.90.
odpowiedź