„Przyjaciółka” w nowej formule i szacie graficznej
Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się 16 stycznia br., ma zmienioną formułę i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa.
Magazyn ma mieć obecnie charakter bardziej ekspercki. Zwiększono w nim ilość porad kulinarnych, prawnych, treści rozrywkowych i wypowiedzi ekspertów. W piśmie są krótsze wywiady i jednostronicowe reportaże. Nowością jest też rubryka modowa „Między nami przyjaciółkami” prowadzona przez stylistkę Annę Mietelską. Ponadto w każdym dziale są teraz tematy zarówno dla czytelniczek w wieku 18-30 lat jak i tych po 30. roku życia.
Nową makietę, złożoną m.in. z nowych czcionek, przygotowała Katarzyna Pszczoła, szefowa studia graficznego „Przyjaciółki” wraz z Markiem Knapem, dyrektorem artystycznym wydawnictwa Edipresse Polska.
Bieżące wydanie „Przyjaciółki” ukazało się w objętości wynoszącej 60 stron, w nakładzie 500 tys. egz. i w niezmienionej cenie 1,35 zł.
Sprzedaż pierwszych odświeżonych numerów zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji, magazynach Edipresse i internecie. Kreację przygotował wydawca, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” w okresie od stycznia do września ub.r. wyniosła 373 879 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” w nowej formule i szacie graficznej