SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pysio reklamowany w nowej cenie (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Pysio. Akcję – informującą o jego nowej cenie – na zlecenie Agros-Novej przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Filmworks i MediaCom.

W telewizyjnej reklamie Pysia, która trafiła właśnie do emisji, symbolizujący tę markę sympatyczny smok przenosi dzieci do owocowej krainy, ożywiając zwykły szkolny dzień. 15-sekundowy spot – zrealizowany metodą łączonej animacji 3D –zwraca uwagę na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia. Celem przekazu jest też budowanie pozytywnego wizerunku marki.



Reklama od 24 stycznia jest emitowana w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, produkcją spotu zajęła się firma Filmworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Pysio reklamowany w nowej cenie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl