Radosław Wójcik dyrektorem kreatywnym Grupy Arskom
W Grupie Arskom wydzielono stanowisko dyrektora kreatywnego. Objął je Radosław Wójcik, do tej pory prezes Creathink, agencji włączonej niedawno do Arskomu.
Od września 2019 roku Grupa Arskom buduje nowe kompetencje związane z kreacją oraz produkcją foto i wideo. To efekt połączenia ze spółką Creathink, która od 2012 r. świadczy usługi w zakresie planowania koncepcji kreatywnych. Dotychczasowy prezes firmy, Radosław Wójcik, objął w Grupie Arskom nowe stanowisko dyrektora kreatywnego.
- Po dołączeniu do naszej grupy Michała Pola przyszedł czas na kolejne wzmocnienie. Wierzę, że poszerzenie kompetencji Arskom o szeroko rozumianą usługę kreacji idealnie wpisuje się w naszą strategię. Radek ma duże doświadczenie w pracy z największymi brandami i cieszę się, że zdecydował się do nas dołączyć, wnosząc całą spółkę Creathink do naszej struktury - komentuje Rafał Romaniuk, prezes Arskom.
Creathink realizował projekty dla marek globalnych, takich jak: Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola Hellenic czy Sanofi-Aventis.
Dołącz do dyskusji: Radosław Wójcik dyrektorem kreatywnym Grupy Arskom