SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

“Reguły gry”, pierwszy polski serial TVN7, po trzech odcinkach ma średnio 320 tys. widzów. To więcej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. Produkcja przegrywa jednak z TV4, a jej widownia spada z odcinek na odcinek.

Sitcom nadawany jest w czwartki o 20.00. Trzy pierwsze odcinki dały stacji średnio 2,02 proc. udziału w grupie 4+ i 2,82 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek serialu - śledziło go 370 tys. osób. Kolejne cieszyły się już mniejszą popularnością - trzeci przyciągnął o 100 tys. widzów mniej. Chociaż dzień przed jego emisją TVN powtórzył na głównej antenie dwa pierwsze epizody.

“Reguły gry” poprawiły wyniki czwartkowego pasma o 20.00. Rok temu w tym czasie TVN7 miał odpowiednio 1,78 proc. i 1,86 proc. udziału. Z kolei średni udział Siódemki w okresie nadawania trzech pierwszych odcinków “Reguł” wyniósł 2,07 proc. w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49.

W porównaniu do stacji o podobnym profilu i zasięgu, kanał w czasie emisji sitcomu przegrywa z TV4, ale wygrywa z TV Puls. Czwórka, nadająca powtórki “Galileo” w tym paśmie ma 2,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, zaś TV Puls - 1,90 proc. Podobnie jest w grupie komercyjnej.

TVN7 w niedziele o 19.30 nadaje też powtórki “Reguł gry”. Dotąd pokazano w tym paśmie dwa odcinki, które obejrzało średnio 250 tys. widzów, co dało stacji 1,48 proc. udziału w grupie 4+ i 2,19 proc. w 16-49.


Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 25-29 lat, 35-44 lata oraz między 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Reguły gry” to adaptacja amerykańskiego sitcomu “Rules of Engagement”. Produkcja pokazuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wiecznego singla. W serialu grają Katarzyna Kwiatkowska, Jan Jankowski, Julia Kamińska, Maciej Zakościelny i Paweł Wilczak (więcej na ten temat). Sitcom wspierałakampania w internecie i na billboardach oraz autopromocja w kanałach Grupy TVN.


Widownia “Reguł gry” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
16-02-2012369 7822,33%3,38%
23-02-2012335 5112,04%2,90%
01-03-2012265 9521,67%2,15%
Średnia324 2782,02%2,82%


Oglądalność sitcomu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TV4390 0342,42%3,57%
TVN7 – Reguły...324 2782,02%2,82%
TV Puls305 3521,90%2,21%


Profil widowni serialu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni40,24%84
Kobiety59,76%115
Wiek 4-94,06%69
 10-156,90%103
16 - 193,83%70
20 - 245,49%71
25 - 2912,61%142
30 - 348,15%98
35 - 3910,11%136
40 - 448,93%138
45 - 495,71%85
50 - 548,60%107
55 - 5912,60%161
6013,01%63
Wlk. miastaWieś33,14%84
< 50 tys.23,14%99
50-100 tys.4,35%52
100-200 tys.9,69%127
> 200 tys.29,68%139
ZawódTop management17,02%173
Pracownicy średniego szczebla12,96%83
Pracownicy fizyczni i rolnicy22,89%121
Emeryci21,17%84
Inni25,95%85
WykształceniePodstawowe36,19%90
Średnie32,90%101
Wyższe19,95%137
Inne10,96%87


 

Dołącz do dyskusji: “Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzichu
Serial 100 razy lepszy od gniota "Wszyscy kochają Romana". Gdyby leciał w TVN miałby większa oglądalność, bo serial nie jest zły, fajnie się go ogląda.
odpowiedź
User
walter
tragiczne wyniki
odpowiedź
User
gość
jak na taką promocję to nawet na tvn 7 powinno być więcej widzów:)
o sukcesie można by mówić,jakby było 2 razy więcej widzów i widownia zamiast spadać by rosła.
Jan na taką promocję to nawet około 1 mln widzów można by się spodziewać
A co do samego serialu no to wg mnie słaby,ale ja akurat nie lubię sitcomów:)
odpowiedź