“Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4
“Reguły gry”, pierwszy polski serial TVN7, po trzech odcinkach ma średnio 320 tys. widzów. To więcej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. Produkcja przegrywa jednak z TV4, a jej widownia spada z odcinek na odcinek.
Sitcom nadawany jest w czwartki o 20.00. Trzy pierwsze odcinki dały stacji średnio 2,02 proc. udziału w grupie 4+ i 2,82 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek serialu - śledziło go 370 tys. osób. Kolejne cieszyły się już mniejszą popularnością - trzeci przyciągnął o 100 tys. widzów mniej. Chociaż dzień przed jego emisją TVN powtórzył na głównej antenie dwa pierwsze epizody.
“Reguły gry” poprawiły wyniki czwartkowego pasma o 20.00. Rok temu w tym czasie TVN7 miał odpowiednio 1,78 proc. i 1,86 proc. udziału. Z kolei średni udział Siódemki w okresie nadawania trzech pierwszych odcinków “Reguł” wyniósł 2,07 proc. w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49.
W porównaniu do stacji o podobnym profilu i zasięgu, kanał w czasie emisji sitcomu przegrywa z TV4, ale wygrywa z TV Puls. Czwórka, nadająca powtórki “Galileo” w tym paśmie ma 2,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, zaś TV Puls - 1,90 proc. Podobnie jest w grupie komercyjnej.
TVN7 w niedziele o 19.30 nadaje też powtórki “Reguł gry”. Dotąd pokazano w tym paśmie dwa odcinki, które obejrzało średnio 250 tys. widzów, co dało stacji 1,48 proc. udziału w grupie 4+ i 2,19 proc. w 16-49.
Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 25-29 lat, 35-44 lata oraz między 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
“Reguły gry” to adaptacja amerykańskiego sitcomu “Rules of Engagement”. Produkcja pokazuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wiecznego singla. W serialu grają Katarzyna Kwiatkowska, Jan Jankowski, Julia Kamińska, Maciej Zakościelny i Paweł Wilczak (więcej na ten temat). Sitcom wspierałakampania w internecie i na billboardach oraz autopromocja w kanałach Grupy TVN.
Widownia “Reguł gry” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
16-02-2012 | 369 782 | 2,33% | 3,38% |
23-02-2012 | 335 511 | 2,04% | 2,90% |
01-03-2012 | 265 952 | 1,67% | 2,15% |
Średnia | 324 278 | 2,02% | 2,82% |
Oglądalność sitcomu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TV4 | 390 034 | 2,42% | 3,57% |
TVN7 – Reguły... | 324 278 | 2,02% | 2,82% |
TV Puls | 305 352 | 1,90% | 2,21% |
Profil widowni serialu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 40,24% | 84 |
Kobiety | 59,76% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 4,06% | 69 |
10-15 | 6,90% | 103 | |
16 - 19 | 3,83% | 70 | |
20 - 24 | 5,49% | 71 | |
25 - 29 | 12,61% | 142 | |
30 - 34 | 8,15% | 98 | |
35 - 39 | 10,11% | 136 | |
40 - 44 | 8,93% | 138 | |
45 - 49 | 5,71% | 85 | |
50 - 54 | 8,60% | 107 | |
55 - 59 | 12,60% | 161 | |
60 | 13,01% | 63 | |
Wlk. miasta | Wieś | 33,14% | 84 |
< 50 tys. | 23,14% | 99 | |
50-100 tys. | 4,35% | 52 | |
100-200 tys. | 9,69% | 127 | |
> 200 tys. | 29,68% | 139 | |
Zawód | Top management | 17,02% | 173 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,96% | 83 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,89% | 121 | |
Emeryci | 21,17% | 84 | |
Inni | 25,95% | 85 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 36,19% | 90 |
Średnie | 32,90% | 101 | |
Wyższe | 19,95% | 137 | |
Inne | 10,96% | 87 |
Dołącz do dyskusji: “Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4
o sukcesie można by mówić,jakby było 2 razy więcej widzów i widownia zamiast spadać by rosła.
Jan na taką promocję to nawet około 1 mln widzów można by się spodziewać
A co do samego serialu no to wg mnie słaby,ale ja akurat nie lubię sitcomów:)