Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatorainternetowego Zumi.pl. Oparta na skojarzeniach akcja obejmujeprasę, radio i telewizję.
Wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowegoZumi.pl podkreśla, że pomaga on użytkownikom zarówno w działalnościzawodowej, jak i życiu prywatnym. W akcji wykorzystywane są trzywarianty 15-sekundowych spotów (8-sekundowych w wersjisponsorskiej) opartych na zaskakujących skojarzeniach. - Chcemypokazać, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając wzlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług iinstytucji - uzasadnia Marta Czartoryska, dyrektor działumarketingu i komunikacji Grupy Onet.pl
Akcja prowadzona jest w telewizji (TVN, TVN24 i TVN7), radiu(Radio Zet, RMF FM i Radio Eska) oraz prasie (m.in. "Polityka","Wprost" i "Angora").
Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego Onet.plprzygotował we współpracy z agencją reklamową TBWA.
Dołącz do dyskusji: Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl (wideo)