Zumi.pl zmienia prezentację firm z wizytówki na serwis
W serwisie Zumi.pl (Grupa Onet) udostępniono ZumiPage - nową formułę formuła prezentacji firm obecnych w tej witrynie. Niebawem za pomocą ZumiPage będą też mogły prowadzić działania marketingowe.
ZumiPage to nie tyle internetowa wizytówka, co pełnoprawna strona www, pozwalającą małym i średnim przedsiębiorcom na profesjonalną prezentację swoich produktów i usług oraz samej firmy, osadzona w serwisie Zumi.pl. ZumiPage występuje zarówno jako klasyczna strona internetowa, jak i w wersji mobilnej. Dostosowuje się przy tym automatycznie do wielkości ekranu urządzenia, na którym przegląda ją dany użytkownik.
Przypomnijmy, że miesiąc temu na Zumi.pl pojawił się kreator map (przeczytaj o tym więcej). W lipcu serwis odwiedziło 4,16 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemiu - zobacz szczegółowe dane).
Niebawem ZumiPage zostanie też wyposażony w zestaw narzędzi, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli prowadzić działania marketingowe online. - Zapewnimy firmom nie tylko zestaw koniecznych do tego funkcji, ale także dostęp do miejsc, w których znajdą swoich obecnych i przyszłych klientów - zapowiada Robert Zarański, dyrektor produktu Zumi.pl.
Dołącz do dyskusji: Zumi.pl zmienia prezentację firm z wizytówki na serwis